Ефект галюциногенів тепер можна відчути у віртуальній реальності
В середині вересня 2019 року стало відомо про те, що люди можуть відчути ефект галюциногенів у віртуальній реальності, причому для цього існує кілька різних варіантів.
Один з VR-проектів такого напрямку називається Ayahuasca. Його створив Жан Кунен (Jan Kounen), французький режисер, який був зачарований галлюциногенним досвідом шаманів. Спочатку Коунен спробував передати чарівність шаманського трансу через художній фільм. Але в кінці кінців пошуки привели його до віртуальної реальності, де він зміг відтворити психоделічні картини, які є у шаманів.
Ще одна спроба створення віртуальної реальності на основі трансу називається Visionarium. Її розробник, художник Сандер Бос (Sander Bos), добре знає про обмеження, властивих технології VR, але як і раніше вважає, що варто запропонувати користувачам VR-імітацію психоделічного досвіду. Бос також упевнений, що імерсивні природа VR здатна генерувати фізичні ефекти, навіть якщо середовище не впливає безпосередньо на біохімію мозку, на відміну від психоделіків.
Ці заяви можуть мати під собою наукове обгрунтування. Джон Вейнель (Jon Weinel), лондонський художник і письменник, давно намагається зрозуміти, як функціонують музичні та аудіовізуальні засоби масової інформації і яким чином вони перетворюються в афективний досвід. Вайнель, зокрема, досліджував, як деякі переживання віртуальної реальності здатні викликати змінений стан свідомості. Дослідження Вейнеля лягло в основу альтернативного руху, що поєднує психоделію контркультури з передовими імерсивні технологіями.
Сучасні кібер-практики використовують новітні цифрові технології, щоб створювати чарівні імерсивні враження. Навіть якщо їм не вдається явно копіювати досвід прийому психоделічних ліків, вони викликають новий вид фізичних відчуттів.
Віртуальна реальність в індустрії медіа і розваг
Проекти віртуальної (VR) реальності можуть не тільки створювати концептуально нові ринки, а й розширювати вже наявні. За даними аналітиків Goldman Sachs VR в сфері кіно є одним з трьох помітно зростаючих сегментів ринку. Разом з ігровою індустрією і сервісами онлайн-мовлення.
На разі, Ви зможете знайти багато різноманітних та цікавих VR-квестів у Хмельницькому. Також, на нашому сайті Ви зможете придбати сертифікат на VR-квест у Хмельницькому.
Віртуальна реальність в машинобудуванні
Технології віртуальної і доповненої реальності присутні і в автомобільній індустрії. Компанія Ford використовує VR-квести на стадії проектування автомобілів. У квітні 2017 року стало відомо, що в дизайн-центрі Ford, розташованому в Кельні (Німеччина), є спеціально обладнана студія. В цій студії інженери-проектувальники можуть повноцінно оцінити автомобіль без наявності фізичного прототипу. Це дозволяє швидше і ефективніше працювати над зовнішнім виглядом автомобіля, а також більш детально опрацьовувати тонкі лінії і елементи обробки. Працюючи в цій студії, дизайнери Ford змогли найкращим чином спроектувати розташування приладової панелі, крісел і механізмів управління в новій моделі Ford Fiesta.
Крім цього, в даний момент компанія Ford ретельно вивчає потенціал цілого ряду рішень в області технологій віртуальної і доповненої реальності для накладення цифрових голограм на об’єкти реального світу, що вже в наступному десятилітті дозволить людям оцінити цікаві для них характеристики окремих продуктів, наприклад, автомобілів.