Подарунковий набір (далі по тексту “набір”) — являє собою сукупність правил використання сертифікату, сертифікат, буклет або листівки про правила надання конкретної послуги, подарункову коробку.

Сертифікат — пластикова картка з унікальним номером, на підставі якої Клієнту надається одна з послуг зазначених в переліку-додатку до “набору” на умовах і в порядку викладених в сертифікаті та додатках до нього.

Активація — процедура бронювання дати та часу отримання послуги, що надається по сертифікату.

Термін дії сертифікату — період часу, протягом якого сертифікат може бути активований.

Правила — правила надання послуг по сертифікату.

Клієнт — особа, яка придбала “набір” (покупець) або інша особа, якій сертифікат був переданий покупцем на законних підставах.

Партнер — юридична особа, яка надає на підставі договору, укладеного з ONEDEAL, послуги Клієнтам на умовах і в порядку, викладених в правилах.

ПРОЦЕДУРА АКТИВАЦІЇ

1.1. Необхідно уважно ознайомитися з описом послуг в буклеті або листівці та вибрати найбільш цікаву (якщо в подарунок входить кілька послуг на вибір).
1.2. Необхідно заповнити заявку на активацію сертифікату на сайті onedeal.com.ua або зателефонувати ONEDEAL по номеру: +38 (093) 730 73 30. При активації сертифікату необхідно повідомити унікальний код сертифікату, ім’я та прізвище Клієнта, контактний телефон та e-mail, обрану послугу, бажану дату і час отримання послуги.
Увага! Не повідомляйте третім особам код, вказаний на сертифікаті!
1.3. Менеджер ONEDEAL зв’яжеться по вказаному телефону протягом дня і підтвердить заброньовану дату і час. У разі неможливості надання обраної послуги на бажану дату з об’єктивних причин (не залежних від ONEDEAL: погодні умови, розклад Партнера і т.д.), ONEDEAL зобов’язується за погодженням з Клієнтом і з Партнером перенести надання послуги на іншу дату.
1.4. Якщо крім послуг, передбачених сертифікатом, Клієнта цікавлять додаткові послуги нашого Партнера — необхідно повідомити про це в момент активації.

ТЕРМІН ДІЇ СЕРТИФІКАТА

2.1. Сертифікат необхідно активувати протягом 6 (шести) місяців з дати зазначеної на упаковці, після закінчення 6 місяців право на отримання послуг по сертифікату анулюються.
2.2. Сертифікат необхідно активувати мінімум за 7 (сім) днів до бажаної дати отримання послуги. На деякі послуги даний термін може бути збільшений.
2.3. Після активації сертифікату Клієнту необхідно скористатися обраною послугою протягом одного тижня. У разі вимушеного перенесення дати надання обраної послуги з об’єктивних причин, не залежних від Клієнта та ONEDEAL, термін надання обраної послуги продовжується. У разі перенесення дати надання обраної послуги за бажанням Клієнта, Клієнт зобов’язаний завчасно повідомити ONEDEAL про неможливість отримання послуги на обрану дату (не менше ніж за три робочих дні) і узгодити зручний час для отримання послуги. Клієнт має право переносити дату і час надання послуги не більше 2 разів.
2.4. Сертифікат є підтвердженням права Клієнта на отримання послуг і підлягає обов’язковій передачі Партнеру в момент отримання послуги. Відсутність сертифікату при отриманні послуги тягне за собою відмову від надання послуги.
У разі втрати сертифіката з унікальним номером Клієнт втрачає право на отримання послуг.

ВІДМОВА ВІД ПОСЛУГИ БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ

Якщо Клієнт з якої-небудь причини не з’явився для отримання послуги та не попередив про це заздалегідь, в порядку, встановленому в п.2.3, Клієнт втрачає право на отримання послуги по сертифікату.

СТРАХУВАННЯ

Деякі послуги, в основному пов’язані з екстремальними видами спорту, передбачають страхування життя і здоров’я Клієнта. Для оформлення страхового поліса при активації сертифікату Клієнт повинен повідомити ONEDEAL свої паспортні дані. ONEDEAL бере на себе витрати на оформлення страхового поліса та гарантує конфіденційність наданої Клієнтом інформації.

ОБМІН

“Набір” підлягають обміну протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дня покупки за умови, що пакувальна коробка не розкрита, сертифікат не пошкоджений і не активований. При обміні на “набір” більшої вартості Клієнту необхідно доплатити різницю в ціні. При обміні на “набір” меншої вартості різниця не компенсується.
Увага! Закінчення терміну дії сертифіката, виданого при обміні “набору”, збігається із закінченням терміну дії сертифіката в зміненому “наборі”!

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

3.1. Ознайомитися з інформацією про кожну послугу можливо на листівці, вкладеній в “набір”. Актуальна інформація про параметри послуг, що надаються по сертифікату, доступна на сайті onedeal.com.ua. Також уточнити цю інформацію можна по телефону: +38 (093) 730 73 30.
3.2. Увага! Для отримання деяких послуг необхідно мати з собою документи та/або відповідну форму одягу. Деякі послуги мають вікові обмеження, протипоказання чи інші обмеження щодо учасників, а також можуть бути пов’язані з ризиком. Відсутність необхідних документів, форми одягу, невідповідність віковим та іншим обмеженням можуть привести до відмови в наданні послуги! При цьому послуга буде вважатися наданою. Будьте уважні при виборі послуги!!!
3.3. У разі якщо при отриманні обраної послуги виникли складності, рекомендуємо Клієнту зв’язатися з менеджерами ONEDEAL. ONEDEAL зробить все можливе для усунення проблеми на місці. Якщо проблему вирішити не вдалося, викладіть суть ситуації в письмовому вигляді і, по можливості, зареєструйте “претензію” у Партнера на місці надання послуги. Протягом п’яти робочих днів з моменту отримання послуги необхідно направити “претензію” в ONEDEAL. З дати отримання “претензії” протягом п’яти робочих днів Клієнту буде повідомлена відповідь.