Де можна забрати замовлений ONE DEAL- подарунок самостійно?

Наш офіс знаходиться за адресою: м.Хмельницький, вул. Проскурівська, 4. (Подарунки яскравих вражень ONE DEAL)

Чи можлива доставка подарункового сертифіката?

Так звісно. Просто при оформленні замовлення вкажіть, що вам потрібна доставка. Доставка здійснюється в цей день, якщо замовлення було зроблено до 16.00 годин. В іншому випадку подарунок можна отримати на наступний день.

Чи можлива доставка одержувачу подарунка?

Так можливо. Доставка здійснюється по всьому місту і області. Вартість доставки 50 гривень. Вартість термінової доставки 100 гривень. При замовленні від 1000 гривень доставка безкоштовна.

Який термін дії сертифіката?

Кожен подарунок дійсний протягом 6 місяців з дня покупки. При оформленні продажу на коробочці вказано дату продажу. Якщо цієї інформації немає, то завжди цю інформацію зможете дізнатись за телефоном.

Що робити, якщо ви не встигнете активувати сертифікат, а його термін дії закінчився?

На жаль, Ви втрачаєте право скористатися сертифікатом.

Як скористатися послугою за сертифікатом?

Вам необхідно вибрати послугу (якщо в комплекті кілька варіантів) і час, коли б Ви хотіли її отримати, але не пізніше закінчення терміну дії сертифіката. Зателефонувати нам і повідомити індивідуальний код (код, вказаний на лицьовій стороні сертифіката) або скористатися послугою on-line – активації на нашому сайті. Після цього, наші менеджери зв’яжуться з Вами, протягом 1-2-х робочих днів, і підтвердять активацію і повідомлять точну адресу місця проведення.
Увага! З моменту активації сертифікату Вам необхідно скористатися послугами протягом 7 днів, дотримуючись умов переносу.

В яких місцях (салони, ресторани, та ін.) Діє сертифікат?

Ми співпрацюємо тільки з найкращими салонами, ресторанами та іншими партнерами у своїй сфері. Професіонали ONE DEAL регулярно відстежують якість обслуговування. І в разі виявлення недоліків міняємо партнера або вживаємо заходів щодо поліпшення сервісу.

Чи можна самому вибрати місце надання послуги?

Вибір ресторану / салону та ін. Здійснюється тільки серед тих, з ким у нас укладено договір.

Що робити, якщо Ви активували сертифікат кілька днів тому, але Вам досі не передзвонили?

Менеджери ONE DEAL обов’язково зв’яжуться з Вами протягом 1-го або 2-х робочих днів. Але можливо з якоїсь причини нам не вдалося з Вами зв’язатися, передзвоніть, будь ласка, нам самостійно.

Чи можна скористатися послугою, яка не входить в подарунок?

Як правило, дія сертифіката поширюється тільки на ті послуги, які включені в ваш подарунок. При бажанні скористатися іншою послугою, Вам необхідно написати нам на пошту, зазначений номер подарунка (вказано на коробці), бажану послугу, і причину, по якій ви хочете скористатися іншим подарунком. Ваш запит буде розглянутий протягом 5 робочих днів.

Чи можна обміняти подарунок?

Так. Обмін на інший подарунок можливий протягом 14 днів з дня покупки. Подарункова коробка, її вміст не повинні бути пошкоджені, сертифікат не повинен бути активований. Якщо при обміні ви виберете подарунок більшої вартості, необхідно буде доплатити різницю в ціні. Якщо подарунок меншої вартості, різниця не повертається. Термін дії сертифіката при обміні не продовжується. При обміні необхідно мати платіжний документ.

Чи можна повернути подарунок?

Відповідно до законодавства України, повернення грошових коштів можливий протягом 14 днів з дня покупки. Подарункова коробка, її вміст і захисний шар на сертифікаті не повинні бути пошкоджені, сертифікат не повинен бути активований. При поверненні необхідно мати платіжний документ і документ, що засвідчує особу.

Що робити, якщо Ви забули взяти сертифікат?

Сертифікат є підтвердженням Вашого права на отримання послуг та підлягає обов’язковій передачі Партнеру. При можливості ми постараємося вирішити вашу проблему, але, щоб уникнути зайвої турботи і прикрощі, будь ласка, постарайтеся його заздалегідь підготувати!

Чи можна перенести дату і час надання послуги?

Дату і час на більшість Послуг можна перенести, але не пізніше, ніж за 2-3 дня до раніше заброньованого часу, якщо інше не зазначено в описі послуги. Переносити послугу можливо не більше 3-х разів.

Що робити якщо якість проведення послуги не сподобалося або виникли складності на місці надання послуги?

У разі якщо при отриманні послуги виникла проблема, Вам необхідно зв’язатися зі співробітником ONE DEAL. Ми зробимо все можливе, щоб усунути виниклі складнощі. Якщо не вдалося вирішити проблему на місці, і Ви не досягнули порозуміння з Партнером, будь ласка, викладіть свою претензію в письмовому вигляді і зареєструйте її у представника Партнера на місці надання послуги.
Невиконання цієї умови може служити підставою для повного або часткового відмови в задоволенні претензії. Протягом 3 днів проінформуйте співробітника ONE DEAL про претензії в усній і письмовій формі, вказавши місце, дату, час і Ваше ім’я. Рішення по претензії виноситься протягом 3 робочих днів.